En la taxonomia de Bloom es troben els objectius educatius. Té una estructura jeràrquica que va de més simple a més complexa. L’idea es que quan els docents fan el programa dels seus alumnes tinguin en compte aquests objectius, i intentar anar complint tots.
Esta dividit en sis habilitats:

Comprendre: Aquesta habilitat la podem relacionar amb el programa cmap-tools on resumíem la informació i la tornàvem a organitzar, igualment també la podem relacionar amb pearltrees, amb el bloc on resumíem les activitats fetes a classe i en el twitter on amb una sola frase hem de comunicar el que estem fent.
Aplicar: Aquesta la podem relacionar amb google docs on compartim amb altres companys documents, presentacions, etc. I editem conjuntament, igualment això es aplicable al prezzi on també es comparteix i s’edita.
Analitzar: Aquesta habilitat es pot relacionar amb pealtrees, cmap-tools, google Reader i mister wong, ja que amb aquests programes es reconstrueix la informació.
Avaluar: Aquesta es pot relacionar amb el bloc, quan es comenta, i amb el fòrum del blink on fem preguntes i ens les responem entre nosaltres.
Crear: Aquesta habilitat es pot relacionar amb el bloc, l’scratch, el movie maker, google docs, prezzi, google sites i cmap-tools, on creem nova informació que publiquem a la xarxa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada